Energa dodaje dzieciom energii w reklamie TV

150x110

Nowa kampania reklamowa Grupy Energa zachęca do udziału w sportowych i edukacyjnych projektach, które energetyczna firma realizuje już od ponad 5 lat. Z różnorodnych zajęć prowadzonych w ramach CSR-owego programu "Energa dla Ciebie” skorzystało już ponad 500.000 dzieci z całej Polski. W spotach promujących młodzieńczą aktywność zobaczymy bohaterów reklam z serii "Lekcja Energi”, czyli pełnych energii uczniów i ich nauczyciela oraz ambasadorów „Energa dla Ciebie", m.in. medalistów igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata – tyczkarkę Annę Rogowską i przedstawicieli żeglarskiej Reprezentacji Polski, Przemysława Miarczyńskiego i Piotra Myszkę.

Co mają ze sobą wspólnego popularny fizyk, światowej klasy windsurferzy i tyczkarka oraz legenda polskiej koszykówki? Biorą udział w "Lekcji Energi”. W najnowszych filmach reklamowych Grupy Energa  spotkali się, by pokazać, że energia, która rozpiera dzieci, może służyć ich edukacji i rozwojowi fizycznemu jeśli zostanie odpowiednio ukierunkowana. Świadczą o tym programy CSR Grupy Energa, w których co roku biorą udział dziesiątki tysięcy dzieci i młodzieży.

Filmy przedstawiają grupę rozbrykanych dzieci, które dzięki uczestnictwu w programach Grupy rozwijają pasję do sportu i nauki oraz przyswajają zasady fair play. Udział w "Energa dla Ciebie" przynosi im nie tylko radość i satysfakcję, ale nierzadko też pierwsze sportowe czy naukowe sukcesy. Energa przedstawia w ten sposób szanse i możliwości jakie dają prowadzone przez nią projekty prospołeczne.

- W najnowszej kampanii przedstawiamy szereg działań CSR, które od ponad 5 lat realizujemy jako firma odpowiedzialna społecznie, i z których jesteśmy dumni. Stawiamy głównie na rozwój dzieci i młodzieży, promocję aktywności fizycznej, zasad fair play, bezpieczne i świadome korzystanie z prądu elektrycznego, szacunek dla przyrody. O skali  programu "Energa dla Ciebie” świadczy ponad pół miliona uczestników z całej Polski, którzy do tej pory wzięli w nim udział – mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w Energa SA.

W ramach działań CSR, które firma prowadzi pod szyldem "Energa dla Ciebie”, funkcjonuje 5 programów: sportowy, edukacyjny, przyrodniczy, kulturalny i charytatywny.

Wierzymy, że młodemu pokoleniu warto wskazywać właściwe wzorce i dawać możliwość uczenia się od najlepszych, dlatego zaprosiliśmy do współpracy osoby, które są niekwestionowanymi mistrzami w swoich dziedzinach: Anię Rogowską, członków kadry narodowej w żeglarstwie, Adama Wójcika - legendę polskiej koszykówki, Tomasza Rożka - fizyka i dziennikarza naukowego. To dzięki ich wsparciu i zaangażowaniu realizujemy dobre projekty, do udziału w których możemy zapraszać kolejne dzieci i nauczycieli – dodaje Katarzyna Kowalska

Na potrzeby wspólnej komunikacji prospołecznych działań Energi uruchomiona została strona EnergaDlaCiebie.pl, prezentująca program, jego ambasadorów oraz poszczególne projekty i ich efekty.

- Cieszę się, że dzięki programom Grupy Energa mogę dać młodym ludziom coś od siebie - przekazać wiedzę, która mi samej pomogła w trakcie startów na światowych arenach. Pracując z  dziećmi po prostu zachęcamy je do ruchu, do wychodzenia z domu i czerpania radości ze sportu. Bywa jednak, że efektem tych działań jest odkrycie talentów jak np. Patryk Dobek, najmłodszy polski olimpijczyk i aktualny Mistrz Europy Juniorów, czy Tytus Butowski żeglarski Mistrz Europy w klasie Optimist. Energa otaczając opieką młodych amatorów, wspiera jednocześnie najbardziej utalentowaną młodzież i profesjonalistów, reprezentantów naszego kraju – mówi Anna Rogowska, ambasadorka projektu Energa Athletic Cup, medalistka olimpijska w skoku o tyczce.

O skali projektów Grupy Energa świadczą liczby:

30 i 15- sekundowe spoty kampanii telewizyjnej będzie można od 27 lipca obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat) oraz w Internecie.

Za przygotowanie koncepcji reklamy oraz jej realizację odpowiada agencja kreatywna Just. Spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz - operator obrazu i reżyser, współtwórca zdjęć do głośnych filmów fabularnych: „Dług”, „Komornik”, autor debiutu fabularnego „Chemia” biorącego udział w tegorocznym festiwalu w Gdyni. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy LOWE Media. Działania PR wspiera agencja Q&A Communications. Nad całością kampanii czuwał zespół Biura Marketingu i Komunikacji Energa SA.

Ambasadorzy Energa dla Ciebie:

Anna Rogowska - najbardziej utytułowana polska tyczkarka. Zdobyła brązowy medal igrzysk olimpijskich i złoty mistrzostw świata. Oficjalnie zakończyła karierę zawodową, pozostaje jednak aktywna sportowo. Jako ambasadorka programu Energa Athletic Cup promuje lekkoatletykę wśród młodzieży.

Adam Wójcik – legenda polskiej koszykówki, wieloletni reprezentant kraju, zdobywca ponad 10 000 punktów w rozgrywkach ligowych, ambasador Energa Basket Cup. Każdego roku zaprasza zwycięzców turnieju do udziału w obozie treningowym Energa Basket Camp Adam Wójcik Akademia.

Przemysław Miarczyński – żeglarz Reprezentacji Polski w klasie RS:X, brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich w Londynie, Mistrz i wielokrotny medalista Mistrzostw Świata. Swoim doświadczeniem wspiera młodych adeptów żeglarstwa, jak i swoich kolegów z Energa Sailing Team Poland.

Piotr Myszka – żeglarz Reprezentacji Polski w klasie RS:X, Mistrz Świata i medalista Mistrzostw Europy, jeden z najbardziej doświadczonych polskich windsurferów.

Tomasz Rożek – fizyk i popularyzator nauki oraz ambasador programu edukacyjnego „Planeta Energii”. Autor artykułów, książek oraz popularno-naukowego videobloga „Nauka. To lubię”. W 2008 roku został uhonorowany tytułem Popularyzator Nauki przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz serwis „Nauka w Polsce” Polskiej Agencji Prasowej.



dostarczył infoWire.pl